Inlägg 947

Vi hade supermys igår Christina o jag efter barnen somnat o som vanligt massor MASSOR med prat om allt mellan himmel o jord =)
Fick tom sovmorgon till halv nio det var inte illa pinkat alls.
Idag passar jag Nova för Becka som jobbar o ska även passa henne på fre-lör när Becka ska tälta o på lördag ska Becka passa Midas för jag ska till Johan♥ (ja, han har ett namn haha)
Vad vi ska göra då vet jag inte men nåt roligt blir det säkert =)

Lagt in lite bilder från mobilen från i fredags, dock tog jag bara på förferren hos Roggan på hans skitmysiga balkong men ja lite nytt är det ialf


Och ja, det var precis lika härligt som det ser ut =)

Ska ner i tvätten nu, blir att tvätta alla täcken, kuddar o överkast idag.
Har liksom inte suttit still sen i fredags morses så idag får det bli en lite mer passiv dag

Hoppas ni mår kalas!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0