Inlägg 948

Idag har bara dagen satt POFF o gott superfort ?!!
Nu är klockan snart -LäggdagsförMidas- men just nu mumsar han i sig sista raddan av min apelsincrispchoklad så ja, vem vill sabba den kalaskänslan ? Inte jag.

Vi var på prommis förut o sladdade förbi ica jag fck cravs efter jordgubbar o bara SLET till mej tre lådor av den finniga ynglingen bakom gubbståndet (hahhahaa gubbstånd hihihiii)
Sen hämtade jag ett paket med en klänning som jag beställt. Kom hem o provade den o blev bara KÄR helt KÄR den satt perfekt, kändes perfekt o var perfekt fin. Underbart!!

Så jag fick änna beställa en till jävla tur dom är på REA, fast nu tog jag en i chockrosa.
 Visst är den fin ? Så snart har jag en mörkgrå o en rosa ^^

Ska snart stoppa Midas i ett bad sen kommer Becka hem från körskolan då ska vi ta ett glas jodgubbsbubbelvin i kvällssolen o bara njuta av livet.

Snart är det HELG!!♥

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0