Inlägg 951

Idag har jag nog en skitdag ?
En jobbig natt men trevlig kväll hade jag ialf igår men sjukt lite sömn jag var doed när Midas vaknade imorses. Men, en kall dusch o lite frulle så tog vi bussen upp till M där jag skulle hämta skor o M ville mysa med Midas så jag typ la mej i Ms soffa och tre sekunder senare sov jag o blev väckt närhan skulle till jobbete n timme senare, Midas sov han med, Naaw gottgrisar var vi!

Nu är det eftermiddag jag fundrar på vad jag ska laga till middag ? Eller orkar jag det ? Ska jag o Midas dela en pirra kanske  ? Jag vet inte får fundera en halvtimme till.

Ikväll ska det tvättas ett par maskiner tvätt o på lördag pyser jag ♥

Hoppas ni alla mår fab.

Puss o kram från GrottRolf

en go.o en glad.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0