Inlägg 953

Ok, två kommentarer fick jag, det gjorde mej akut glad =)
Idag har jag o Midas hunnit med en heeldel, vi sov till typ tio (?)
Vi morgonmyste o Midas kollade på Bolt för 848889923 gången denna veckan (jag överdrev INTE)
Jag satte igång att storstäda som fääen och drog loss soffklädsel o soffkuddeöverdrag medans Midas kollade Bolt och bara liksom inte ens rörde sej jag lyste han upp o ner o hit o dit o han vek icke blicken från filmen en enda ggn, det kan man kalla -inne i filmen- tror han har ärvt detta en smula från sin ömma moder.

anyhoozay så gick det hmla bra med städ o jag tvättade tre maskiner, jag lånade ut plattång o hann dricka kaffe
Vid 16 tiden packade vi en liten badväska o grod ner till skeppan där jag sprayade mej med saltavatten o stekte medan Midas pratade med alla som gick förbi medans han bakade sandkakor o åt lite torkad sjögräs.

Gick till ica, handlade lite shit sen hem o fixa med tvätt, bada o natta barn gjort mina naglar (dom blev FAB)
Rastat hund (hundvakt) duchat o avpälsat mej, nu sitter jag med en kall folkis o frågar mej själv om jag månne orka leta efter kamerasladdhälvetet som är borta ja , vad är nytt liksom den försvinner JÄMT...

Så jag kan inte bjussa på bilder från varken förra helgen eller mina nya nails =(

Men hoppas ni har en fin  kväll, nu blir det en cigg på trappen o sen en film.

Imorrn ska jag åka till en Johan ♥

Peace out

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0