Inlägg 954

Waah sovit som en skit inatt jävla tandvärk.
Kul när man har inte en men TRE visdomständer på väg ut samtidigt. Fan vad ont jag har haft så imorses när hund var kissad o barn påklätt (ja o jag jälv då) tog vi bussen in till stan o jag slet åt mej två paket Ipren.
Sen in på bolaget o köpte en flarra wild strawberry bubbelvin till ikväll =)

Något som gjorde mej på något bättre humör var givetvis gulligt sms när jag vaknade MEN när jag väntade på bussen i stan kom en brandbil ful i brandmän, o en av dom visslade på mej haha, så sött ^^
Tur man still "got it" :-)

Nu ska jag rasta vovve snabbt Midas sover o sen få klätt soffan igen men nytvättad klädsel!
Sen kommer Becka hem efter sin campingnatt o då drar jag mot andra breddgrader, närmare bestämt THN ^^

Pouss på er


Goooing =)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0