Inlägg 956

Waaah hade det kanon igår, var på bra va =)
Snygg klänning, en fin raring vid min sida, kalla öl o goda drinkar, ljummen sommarkväll o fina vänner ♥

Lillasyster var med, vi rockade Olearys som om det vore sista kvällen i livet.

Somnade sked lagom full o väldigt glad vid med min raring o vaknade pigg o utvilad =)

Hemma nu o busar med Midas som är galen o på bushmör :-)

Ikväll blir det en fet skål popcorn o en rolig film.

Life is fucking gooooooooooood



Du fantastiska karl ♥

Tyck Till.
Postat av: Jossan

Jag var också på olereys i lördags. Hade grymmmt kul! Bästa stället :)

Ha det bra i sommarvärmen Terez!

2010-07-12 @ 17:17:54
Postat av: miggs

Jossan: Men naaaj att jag missade dej då ? Fan vad trist! Kraam

2010-07-12 @ 21:01:26

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0