Inlägg 957

Waaaaaaaaaaaah vad varmt vi har, helt kliigt o kletigt o sjukt varmt.
Ja, medans Midas sov förut skulle jag BARA vila lite ah eller hur bara stensomnade i värmen o så ringde kusinen Camilla som skulle komma o få naglarna gjorda idag bah- jag e utanför!
Upp o hoppa liksom ^^
Men men naglarna vat kanoners o istället för money fick jag massa bra aloe vera produkter hon säljer, ren gel på flaska o en liten samma sort som funkar på ALLT myggbett, brännmaneter osv osv, utslag osv.
Rakkräm med persika, aftersun o lotion. Svindyra saker ;-)
Tjänster o gentjänster!
Midas sitter i badet nu (?) han ville bada o ja, det får han väl!
Blir sen middag idag vem fan orkar laga nåt nu ?
Imorrn kommer mina stoora killar hem YEEAY!! ♥
Blir förhoppningsvis bra väder resten av veckan så vi kan inta skeppsviken =)

shit jag längtar till fjordveckan, då kommer en going en av dagarna
o på lördagen ska jag ut o fira min "syster" som fyller 20 på tolvslaget till 1 aug ;-)

Nu kom Becka o ska hämta Nov a o vi ska laga mat ihop, jävla tur hon e kock hihi :-)

Hoppas ni har en bra dag allihopa


min plutta o jag ♥




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0