Inlägg 961

God morgon på er, eller ja mer god förmiddag =)
Jag har sovit som en klubbad stock inatt o är faktiskt utvilad o pigg idag det är himla fint!

Sen fick jag goda nyheter av min kära syster, hon o Moa kommer hit idag ja i sällskap av Saras vovve Kira så dom stannar några dagar, YAAY!!
Blir trångt men vafan, finns det hjärterum osv osv ♥
Idag regnar det gärnet ute så jag ska väl tvätta men hoppas på finare väder imorrn så vi kan inta Skeppan med allt vad det innebär.

Den 26e blir det kanske Liseberg med en Johangooooing, kolla på Lotta Engberg,  o åka massa grejjer.
Vi får ialf se till att det blir för det hade vart kanon :-)

Nu orkar jag fan inte skriva mer. Tvättstugan nästa.

Sorry för bajjatrist blogg men ja.. så är det nu ^^

jag saknar min go





Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0