Inlägg 963

Upp halv åtta i morses, Rikard kom åtta o sen bar det av till Nossebro för vi skulle ju flytta åt mami, mötte upp bror o sen bar det iväg, upp ner fram o tillbaka men två vänder räckte tack o LOV!
Så, vi fick middag när vi var klara o nu är jag hemma, Sara hade vattnat blommor, rensat avlopp o städat så fint så, tack gumman♥
Nu sitter alla barnen med lördagsgodis, dricka o tecknad film o jag o sara ska ta oss en kall folkis sen o se nån film :-)

Jaha, det var väl det jag hade, hoppas ni har en bra lördag.

Om en annan sak har jag bara en sak att säga: Erase and rewind.......................................

Puss på er


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0