Inlägg 967

Du ljuger ju fan så du tror på det själv.

Varför skulle han gå runt o säga att NI har hånglat.
Han skulle inte ta i dig med tång ditt fula äckliga skabbluder.

Du klängde på HONOM (det finns folk som SETT det din idiot)
vilket jag förstår att du gjorde, han är ju en stilig karl...
 men vakna upp men du är ju en sjuk jävla mytoman som
tom tror på dina egna lögner, du ljuger åt alla håll o sen får du inte ihop det men då ska man skylla på
nån annan. Du är inte frisk och nu har du invaderat på mitt jävla liv i tio jävla år och jag hoppas fanimej att
du aldrig rör honom IGEN med dina smutsiga fingrar.

Tom dina sk VÄNNER sätter knivar i ryggen på dej, du ska bara veta vad ett par av dom har pratat
till mej, du är en vidrig hemsk, elak och falsk människa och du ljuger om allt du fattar väl inte ens vad du säger ?
Ena stunden har HAN sagt så till dej o en till säger DU, sen visar det sej att den andre var inte ens MED och sen visar det sej att DU gick på honom, och frågar varför han har sagt bla bla bla och det finns folk som SÅG detta men nej, du säger att HAN sa det till dej o en person som inte ens var med.
men hallå ser du inte hur sjukt det är allting du bara ljuger om?
Du tål väl inte att han är min, du tål väl inte att jag har det bra du ska invadera i allting, du härmas o snackar skit.
Du hoppades kanske på att det skulle bli väsen mellan mej o han, men tyvärr det slog bakut för vi har skrattat som fan åt dej o din sjuka värld....
Synd bara att mina barn ska träffa en sån som dej 6 dagar i månaden. Men, saker o ting kan ju ändra sej.

Man upphör aldrig att förvånas, men man hoppas ju att saker o ting nångång ska få ett slut?
Tydligen inte


nu kaffe o cig, sen.. erase and rewind


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0