Inlägg 968

Ja, jag vet jag föll ur systemet ett tag och fick lite hjärnspöken om varför men nu har det löst sig och sen att folk gör vad som helst för att se RENA ut är för mej skrattretande men jag får väl säga såhär att vissa saker kommer jag nog inte skriva mer, fast jag har svårt att hålla käften när det sprids lögner så är det fan inte värt att smutsa ner sej för en sån simpel o betydelselös människa. Eller hur.

Idag: Ja, vad händer idag ? Jag ska snart köra igång o dammsuga av och sätta på sofföverdrag o grejjer som jag tvättade igår, sen ska det packas, bytas i kattlåda bäddas o lite sånt eftersom jag o pojkarna blir hämtade av min mormor vid två för idag kör vi Torreby all-in :-)
Ska bli underbart att få vara därute igen o lapa sol, vara vid apelviken o bada, pojkarna får fiska krabbor o så ska vi gå på upptäcksfärd pojkarna o jag, kanske min o brorsans gamla kojja finns kvar djupt innen i Bokskogen!

Datorn o kameran är självklart med så jag uppdaterar er när jag vill kan o har lust!
Nepp, nu sätter vi fart Börje

Heppåre!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0