Inlägg 968

Vinkat av lillasyster o lillaskruttan nu =/
Men men, hem måste dom ju =)
Så nu kör jag igång med storstäd o sturskur o tvttar tredje dagen i rad, men jag kör allt nu alla överkast o täcken o höögvis med kläder o filtar o ja, ni fattar själva.

Ska ta mej ner till ica sen o handla lite, hoppas bara jag slipper regnet men men handla måste jag göra i vilket fall.
Ska ta med dom stora ut till mamma i veckan o stanna där ett par tre dagar för att hjälpa henne, hon har ju så förbenat ont tanten, typ inflammation i slemsäckarna så efter hon hjälpte till att bära lite i lördags var hon platt fall igår, sen älskar jag torreby o har sprungit där sen barnsben så det blir lite som en miniväjjkäjj :-)

Nepp, städa var det, nu kör vi Börje

Heppåre
(Midas åkte igår jag saknar honom redan så det värker min lillefis....)


Här kan man va' (sova)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0