Inlägg 971

Vaknade åter igen pigg o utvilad, luften här ute bara ja, älskar mej haha!
Mamma åkte iväg tidigt o fick sin akupunktur hon har inflammation i slemsäckarna så hon är inte pigg kan jag säga stackars mamma :-(

Men ja, hon hade med sej färskt bröd hem o i samma veva kom en av mina mostrar ut så vi åt en lång o mysig fruksot, pojkarna har fått en kompis i samma ålder som lånar lägenheten i andra änden, samma som min morfar bodde i så dom hängde med det gänget ner till apelviken för krabbfiske o bad så här är lugna gatan nu :-)

Ringde o pratade med min lilltuss förut, usch jag saknar honom bedrövligt mycket, så det kom lite tårar...
Men M skulle komma med honom på tisdag för då fyller min tuss 2 hela år :-)
Och eftersom jag ska till Liseberg på måndag ska jag köpa med mej nåt roligt o ha lite minifirande hemma men riktigt kalas blir det lite längre fram i vilket fall som helst.

Mamma bor ju granne med en kille som heter Kid, vars en kompis till honom kom igår som visade sej vara min gamla klasskompis Magnus, så vi satt o tjötade i flera timmar det var skittrevligt, sen åkte jag, Magnus o pojkarna ner till apelviken på ett kvällsdopp, finns ju inget bättre än att bada i havet på sommarkvällar =)

Jahapp, idag blir det ju att hjälpa mamma ytterliga med uppackning o lite av varje, så vi får gjort lite nytta!

Hoppas ni har en FAB dag allihopa!

Igårkväll =)


Pojkarna klättrade upp på flaggberget som vi kallar det, dom hittade även min o brorsans gamla kojja
den har nog 20 år på nacken :-P



Måste bara visa mammas FAb sovrum, underbart shabbychick, jag är en SMULA avis ;-)
Och såna ugnar finns i tre av rummen i lägenheten , vacker va ?

Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsess

Åhhhhhhh tooo die for :) sovrummet asså :)



woooow säger jag bara vilket snyggt :)



ha det finast kram

2010-07-22 @ 16:40:07
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0