Inlägg 972

Jaa nu har vi ialf vaknat här ute, pojkarna har redan vart ute o hoppas studsmatta och snart ska jag köra igång o göra frukost till oss alla =)

Igårkväll var det typ Hitta Nemodags o sen när alla de andra somnat så kollade jag på film helt allena men det var rätt gott det med.

Idag är det lite ugget väder så plandern att gå ner till apelviken för sol o bad gick ju änna i stöpet så ja, vi får roa oss på annat sätt ^^

Vi åker nog hem på söndag, Millan hämtar barnen på måndag morgon o efter det åker
jag till Johan, jag saknar honom :/
Blir vädret skit så stannar vi inne o har filmmaraton o blir det bra tar vi Liseberg men det märker vi =)

Nepp nu ska jag läsa lite bliggar sen blir det mysbrakfrukost

Ha en kanondag!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0