Inlägg 974

Nu är ddet ialf natten i stan, det har regnat heela dagen lång å nu måtte det väl vara slut tills imorrn ?
Har dock inte kollat vädret sen skiter jag visserligen i vädret här i Uddevalla imorrn för jag pyser till THN till min go imorrn på dagen, pojkarna åker ju till landet imorrn tills på lördag. Gaaaaaaaaah
en heeel ukke själv, allena, alone, ensammen.. Eller ne, på torsdag kommer go o två polae hit vi ska till Fjorden o kolla Lasse Stefanz ifs, o så stannar dom över o fredagen kommer lillsyster o lite vänner så vi hoppas på got väder för tanken är att grilla o föröla här innan fjorden.
Halva tisdagen o heela onsdagen ska jag bara softa, kommer förmodligen dö en smula av tristess o tystnad för man är ju van med att ha alla pojkarna runt sej hemma men men det blir en prövning o ja, jag ska njuta ;-)

Har ialf färgat håret ikväll samt kirrat nya nails på mej själv, avludat mej o smörjt in mej så nu är man ialf lite uppfräschad efter veckan på landet :-P

Körde en brun färg nu, tröttnat lite på det röda o ja, jag är ju faktiskt brunhårig så idag fick det blir en som hette warm chocholat (stav? ) men eftersom  jag har rötna lamper i hela lägenheten så vet jag inte hur det ser ut, än..
Men det blir säkert fina fisken!

Nu, pinka o gå o natta sej.
Heppåre



Nya nails, naturella tippar o clear gel =) Fräscht o somrigt!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0