Inlägg 975

Yep, sitter här o får i mej nån sorts frukost i form av jordgubbefil o cola o en Ipren. Sketbra!
Väntar in kusinmoster Camill o lille Felix som ska hämta upp pojkarna o mej, jag åker med till THN så jag får träffa go så snart jag bara kan =) Även ett önskemål av han inatt när vi hade vårt sedvanliga samtal som varade ja 1 ½ timme som det brukar bli när vi tjötar, tr man inte har svårt att prata med varann ialf.
Ja, vi skulle ju egentligen åkt till Liseberg idag men Go var inte så sugen så vi har mysdagen idag istället,
jag har beställt SEX AND THE CITY TVÅÅÅÅ som Go har på dävädä med text o allt. Fyfan vad gött =)
Men ja, han har ca 2000 filmer så vi har en del att välja mellan, jag tänker chickflicks, Go tänker actionshit. Ja, vi tar väl varannan som  vi brukar :-P

Jahapp, imorrn, imorrn fyller min Lilletuss 2 år. Min bebis blir 2 år.. Nej, men alltså det kan inte vara möjligt ?
M skulle komma förbi med Tussen på dagen, så imorrn får jag köpa ett par presenter så får han mer när vi har kalaset längre fram :-)

Nepp en tandborstning o plocka det sista sen kommer nog Millan.
Ha en FAB dag, det kommer jag ha ialf ♥



Ooooh mitt nya läppglans kommer från Nouba. I love it
Finns på Kicks för typ... 120 pix kanske ? Nåt sånt ialf.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0