Inlägg 976

Puuuh hemma nu sen ialf en timme, kom från THN vid elva men uträttade ärenden, var på banken o handlade lite sen gick jag ju till Yerba o fikade innan mötet o efter mötet gick jag faktiskt o klippte mej, 160 pix drop in jag var änna värd det för mitt hår var inte roligt nu usch så slitet så han klippte allt en bra 5 cm på längden sen uppklippt o lite lugg, jag ska platta o fixa sen om jag orkar så får ni se hur det blev :-)

Jobbar nu, kör delat pass idag så kör till 19 00 ikväll sen 00-04 inatt då jag ska passa på att åla toa klart för nu jävlar måste det hända nåt o nu köpte jag nya rollar o nya penslar häromdagen så nu finns det liksom ingen orsak att INTE måla klart.

Lämnade min Go imorses, fick pussar♥ innan vi skildes åt men ses på torsdag igen då kommer han o grabbarna grus hit för då jäflar kör vi Lasse Stefanz på fjorden, ska bli skitkul faktiskt =)

Igårkväll grillade vi, var supermysigt ute så halv tio på kvällen startade vi grillen o satt ute i två timmar o myste!



en go sover ♥


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0