Inlägg 977

Gaaaaaaaaaalen vecka alltså, förlåt för bad update men nu tar jag 5 minuter ialf så ni får veta att jag lever, för det gör jag =) Har intagit soffan nu efter tre dagar TRE dagars öldrickande o ja, den gamla dängan "aldrig mer" känns nära till hands nu =)
Dock har jag haft enormt roligt men undebara människor, kalla öl, regn, lasse stefans osv. Lätt värt den grymma o elaka bakfyllan jag har just nu.
Vaknade ialf med en Go bredvid mig i sängen som jag väckte med lite klassiskt bakfyllehångel.
Min man är bäst. Ja, det är han, han är fan BÄST ♥ VARFÖR UNDRAR NI ?
Jo för han bara är det o det bästa med oss två är att vi har så roligt ihop, vi skrattar så mycket o det gillar jag med oss mest tror jag :-P
Träffade även hans pappa igår, en fräck gubbe med tatueringar o hatt han gav mej godkänt ialf, välkomna mej i familjen o tyckte jag såg ut som en docka, naaaaaaaaaaaw.

Idag gör jag inte många knop, det blir att palla upp med filmer godis o kall cola i soffan. Thats it.

Min fina lillsyrra var med igår, o imorrn fyller hon tjugo år, men TJUGO ?

nä jag orkjar fan inte skriva mera.
Puss


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0