Inlägg 979

Ja, alltså igår då som ni vet låg jag himla gött i soffan med cola o film o bara var sådär bakis.
Då ville Becka ha med mej till stan, på en öl.
Hugars nejnej var första tanken men sen så tänkte jag att fan, kanske borde ändå?
Så jag gjorde mig ordning o kände mej hyfsat snygg o sminkade bort bakruset så intog vi stan, parken, fjorden.
Vädret var bra innan jag stack in till stan för att möta upp Becka men sen började det ÖSA ner.
Mötte upp Therese B som var smoking HOT o sen intog vi parken i ösregn, beställde en cisder kollade på Nordman två låtar sen gav vi upp o åkte hem Becka o jag... Haha där är min fredag!
Men, jag träffade en gammal vän som jag inte sett på år så honom gav jag en stenhård kram o han gav mej en puss i pannan o sa att jag blivit väldigt mycket sötare sen förr men att mina ögon var lika vackra nu som då. Naaw ^^

Mina två stora pojkar har kommit hem, så ikväll blir det naturligtvis mys med film o gotta ♥
Imorrn kommer Midas =)


Ha en bra dag!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0