Inlägg niohundra64

Jag sitter på saras dator o hennes siffra nio funkar inte....
Idag har det vart en softardag, kom nyss hem från ICA där jag lassade tacogrejjer i korgen
Kan aldrig äta nog med tacos ialf den saken är biff :-P

Jaa vad mer då ? Idag åker min lillbebisfis till M i TVÅ VECKOR!!!
Men, vi kommer nog ses ändå under tiden jag klarar inte av att vara utan honom så länge plus att vi nog åker till lek o buslandet ihop lika bra att dra två flugor i en smäll :-P

Och jo, idag togs det beslut men dom har ändrat sig, ibland tar det visst skruv när man sätter ner foten ^^

Hoppas ni får en härlig sändag, det ska ialf vi ha!

Underbara söstra mi, du är kanonfräck ♥

'

Osså saknar jag dig också.

En vecka kvar, en vecka kvar, en vecka kvar.......................................


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0