Inläg 907

Hemska midsommarstress.

Är det bara jag som har midsommarklumpen i magen? Jag menar allå det infaller om vad ? 23 dagar? 25?
Anyhoo så är det midsommarstressen jag börjar ana o inte är det MITT påhitt att bli stressad åånä.

Alla frågar, jag menar ALLA på min facelista har poppat upp i chaten o jag tänker mer att ååh vad gulligt dom vill fråga hur jag mår, (eftersom jag i mitt ststuasfält nu skrivit att jag mår bajj)JA ni ser ju själva stavningen...
Men nää.. Man hör poppet o sen typ
-Jaha, midsommar då? Händer?

Men gud inte vet väl jag jag vet att jag är fullkomligt superbarnledig o bara typ FRI. Måste kravet om planeringen stiga redan nu? Jag hatar planering, jag är så antiplanering en människa kan komma. Jag köper julklappar dagen innan jul (jag skojjar INTE) jag spontantköper alla barnens födelsedagspresenter, ringer runt o bjuder på kalas typ samma dag de fyller, jag har aldrig vin eller öl hemma "utifall att" jag är fortfarande värsta 20åringen som bara handlar på bolaget om jag vet att jag ska på krogen eller på fest. Jag sätter upp tvättid samma dag jag ska tvätta osv osv ah ni fattar grejjen. Vart var jag nu? Jo midsommar.

Asså jag chillar med planeringen , jag kommer få veta samma dag vad jag ska göra, vart e festen liksom. AH där! Jaha men bra!

Gudars jag låter skitpigg nu jag vet men jag mår fan kamelrumpa dåligt.
Jag har sån värk i mitt huvud o vill bara sova sova sova men Mids e hemma vi ska till läkaren IGEN kl 13. Hans papi kommer o hämtar oss.... Nu ska jag dricka thé.
Morsning.



bilden är INTE från idag, hade jag gjort denan minen nu hade jag skadat mig för livet.
När det tom gör ont att blinka så är man inte sugen på retardminer...



Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0