Inlägg 908

Idag gick jag o Anki ner till skeppsviken HALLÅ har jag sagt att jag bor fem minuter från havet FEM minuter.
Praktiskt taget sjötomt ju.
Sen mötte jag upp barnen efter skolan så dom med fick komma ner o efter det kom M med Midas.
Vi hade det underbart gott ^^

Först låg jag o Anki på berget, sen när barnen kom gick vi ner till stranden =)


Midas somnade gott bredvid mig på filten o sov i över en timme =)

Nu är klockan snart halv tolv o jag känner mig inte direkt trött o nu är jag
hundvakt till denna lilla damen ett par timmar ♥

Vi har nyss vart ute på en prommis o nu ligger hon gott vid mina fötter på min goa matta o snarkar som en liten spädgris =)



Nu blir det film o levande ljus o rökelse!
Puss


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



ÄLSKA att bo nära havet den rena luften och allt :)

Stranden is the shit :)



Önskar dig en kanon helg :)

2010-06-04 @ 08:57:00
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0