Inlägg 910

Herre vilken DAG jag har haft, jag mår så jävla bra!
Som ni vet förmiddagen spenderades nere vid Skeppsviken, jag jobbade flitigt på brännan o Midas bara var sådär go o mysig som bara Midas kan vara, sen sov han i vagnen en helt imme så jag fick legat o päst i solen UNDERBART!
Kom hem o plockade, fick hem bran gjorde middag. Har tvättat lite o hängt tvätten ute så ikväll är det operation
Vikta Tvätt...
Men, sen gick jag o Alex med midas ut på baksidan i vår lilal med fina trädgård där vi låg o myste i solen ytterligare en stund =) Midas gick o pillade o hade sig med sina leksaker.

Nu leker alla barnen i deras rum, Alex är på ICA o köper hallonsoda o sigg till mej hihi =)

Imorrn kommer Krille, pojkarnas storebror hit, Midas ska till sin pappa så imorrn blir det
att grilla ute o ta en kall öl i kvällssolen med Krille, pojkarna o grannen Johan (nej, barnen får ingen öl...)

Jo, midsommar i år har jag fixat nu så jag har alla barnen, så nästa år blir det Terezmidsommar o iår ska vi mysa ute hos mamma i hennes nya lägenhet.
Hon har fått jobb på ett spa ute i Munkedal o även en lägenhet på Torreby o inte vilken som helst
utan i samma hus där min morfar bodde i alla år o där JAG är uppvuxen om somrarna värsta guldläget är det o känslan av att veta att en del av morfar finns där gör allting bara mer guld =)
Så det blir en lugn o mysig midsommar på Torreby, det ser jag fram emot massor!

Snart blir det att natta barn sen kall hallonsoda o en film.
Puss på er =)

 

Mina tre guldgossar


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0