Inlägg 913

Nu kommer jag att lägga bloggen på is en stund. Som ni märkt uppdaterar jag mer o mer sällan men det är mer för att jag LEVER, jag har ett liv med mig o barnen med vänner o familj o jag har liksom ingen lust faktiskt att blogga just nu. Jag har förlorat läsare o det är ifs trist men det beror väl på att jag inte skriver så mycket längre.

Kanske kommer ett inlägg då o då med lite bilder nu i sommar men inget mer, ialf inte för tillfället.

Önskar er en bra vecka, så hörs vi ♥ o tack mina trogna läsare!

 

(Fast ni aldrig kommenterar haha)

 


Tyck Till.
Postat av: finaste

Hoppas du får en kanonfin sommar då! =)

2010-06-06 @ 12:56:09
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Njyt av sommaren njut av livet njut av allt och framför allt kärleken :)



ha det finast

2010-06-07 @ 10:55:49
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0