Inlägg 918

Ja,jag är väl hör o nosar lite med ett inlägg eller tvaj.
Idag har det regnat heela kvällen här i uddevalla så nu ska jag tända massa ljus o kika film med Johnny Depp. Ja alltså han är inte HÄR utan med, fi filmen jag ska se. Ifall.Nån.Inte.Fattar...
Igårkväll pratade jag o mina stora killar om ditt o datt o så kom detta med tgjejjer upp jag vill ju kanske att dom ska våga fråga chans på nån men det har inte vart aktuellt men så frågade jag Linus om det var nån tjej han tyckte om lite extra

Jag: Jaha Linus men finns det ingen som är extra söt?
Linus: Hmmm joo en, Nathalie
Jag: Okej, är hon söt då?
Linus: -Suuuckar- ah hon har fint hår ialf. Det är ju ett stort PLUS!
Jag: Fniss, men du får fråga chans då?
Linus: Det kräver rätt stor fokusering mamma ju. Men jag ska försöka.
Jag: Annars kan man skriva en lapp det gjorde vi när jag var liten
Lukas: Smart mamma, jag kan hjälpa dig att skriva Linus!
Linus: Hallå, jag är inte efterbliven faktiskt.

Så var det med den saken...

Nästa helg ska jag till min syster fre-lör o hälsa på. Jag saknar henne, hela tiden min lilla pärla!

Ha en god kväll.




Tyck Till.
Postat av: Sara

Love you!

2010-06-10 @ 23:16:35

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0