Inlägg 920

Mamma tog med sej killarna o körde dom till VBG, så det är bara jag Midas hemma nu, tack mami!
Jag har bäddat rent i pojakrnas sängar o lagt på överkast o allting så det är gott o fräscht  när dom kommer hem =)
Ikväll blir det bara mys med film o lite glass för min del efter Midas somnat.
Just NU rockar jag o Midas till Mustasch (ja, ni anar ju hur bred min musiksmak är haha) o jag dricker kaffe o Midas dricker juicem såklart i kaffekoppar båda två, dumt vore ju annat!

 

Och, att ett sånt litet sms kan göra en hel dag, nejfan en hel HELG!!!  MEn ja, det är mysigt att vara tänkt på, om ni fattar... Puss liksom ♥


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0