Inlägg 921

Jahapp, jag o Midas har badat o lekt med bilar o sen kollade vo på Bolt han satt HELA filmen o kollade o käkade macka o drack nyposoppa. Goooingen! Sen när filmen var slut blv han superupprörd o ville att VOFFO skulle komma tillbaka :-( MEn han var nog lite trött uppepå detta med.

Nu ska jag ta en bit choklad o kika en film... The Ugly Truth känns RÄTT denna regniga fredagaftonen!

Och du, Jessica VintageMami denna är till dej, jag vet att du GILLAR'T gumman!
I love it♥


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Kikar in här en sväng medans man har tid :)

Hoppas du njuter sommaren och har det fantastiskt bra :)



Kramar och käääärlek

2010-06-13 @ 19:04:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0