Inlägg 922

Woooosah hur har ni det ? Även om jag är en smula bakis (VA?)
idag så mår jag fina fisken. Jag ligger nerbäddad i mitt rosa täcke med mina rosa pyjamasbraller med rosa kudde med rosor på o mitt hem doftar syrener som jag pallade inatt. Gue vad jag är tjejjig nu o jag älskar det!
Thomas, min gamla vän, mitt gamla ex o min första riktiga pojkvän som jag inte sett på typ 10 år kom till stan igår o vi skulel dricka kaffe. Alex min busfia som är hemma från norgejobbet passade Midas så jag drog till stan. Thomas lrade i mej två öl :-O
Sen åkte vi hemåt till moi men sen åkte vi till stan IGEN. (Ja, jag nattade Midas först o Alex i min säng haha)
Helt sjukt allt var typ stängt, Butlers stände ett, Cheers var tvärstängt, Soho var steeendött så vi gick till Kullgrens som är lika stort ungefär som mitt kök, kvavt o fullt i 20-åringar men vi tog oss varsin shot o två öl var.

Jag blev LIMMAD på av en supersöting som jag misstänkte var asfull men det visade sig att han häll sig till fanta, all night long. O jag, han var faktiskt väldigt gullig o även om jag inte slätade av honom på den billiga ölstinkande soffan så uppskattade jag grejjen, i STILL got it!
Promenerade hem o pallade syrener o vaknade av Midas ljuva stämma 8 i morse, glädje var det ♥

 

Tack thomas min fina vän för en FAB kväll =)
 påwsing =)


Tyck Till.
Postat av: Charlene

Skitkul att kvällen blev lyckad! Du förtjänar verkligen allt gott som kommer din väg! Puss på dig gumman, kan inte fatta vad du vuxit^^ hehe, du e ju inte 10 år längre!! Haha Muwah Gullet!

2010-06-13 @ 16:08:32

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0