Inlägg 923

Hej på er =)

Idag fick jag hem mina stora gryn som vart hos deras pappa o Midas var med sin pappa några timmar idag så det var tyst här tidigare idag en lååång stund!

Vi har nyss ätit sen middagkvällsmat i form av lasange o snart ska Midis lägga sig o pojkarna i ett bad
För om en halvtimme kommer mina fina vän Anki o hennes syster o ska göra sina naglar =)

Hoppas ni mår fina fisken!

 SommarMiggs ^^

Gjorde mina naglar igårkväll =) Och satte två stenar på ena tanden
Sooo Miggs-style .. haha!


Tyck Till.
Postat av: Lina

Såg att du väntar svar på ett jobb, hade inte du precis fått ett jobb? Lycka till iallafall :)

2010-06-14 @ 20:01:05
Postat av: miggs

Lina: Naah jag hade praktik bara... Men trivdes nog inte så bra som jag trodde så jag söker jobb OCH ny praktik nu. :-P

2010-06-15 @ 00:39:27

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0