Inlägg 924

Pjeew vilken låång kväll det vart :-P
Anki o hennes gulliga lillasyster kom vid 20 tiden då körde vi igång med att göra naglar o ja, det tar ca 2 timmar per sittning men det är en pannkaka men ryggen tar värst så jag ska hoppa i min uppvärmda vattensäng o ligga på spikmattan en stund, lär väl somna på den som vanligt :-P

Imorrn ska jag in till stada o uträtta lite ärenden samt köpa nya nagelfilar o ett par buffrar mina har änna gjort sitt..

Hoppas ni haft en fin kväll o får en mysig morgon =)


här är ialf kvällens resultat är inte heeeeeeeeeelt nöjd för som sagt mina buffrar var crap
men tjejjerna vart nöjde (eller bara snälla haha)

Goodnattsi

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0