Inlägg 925

fet bloggtorka men det händer inte sådär supermycket ?!
Mäbe var ifs här ed Boss i lördags (ja, o finaste Carro var med)
Min hund har blivit så jääääääääääääääääävla stor!!!
idag ska jag på möte eller ah om en timme o sen åker de stora till sin pappa jag tror minsann dom skulle till Liseberg i helgen. Det låter ju superduper =)
Nåt so är mindre superduper är att jag måste ringa en låssmed imorrn så dom kommer o byter mitt lås, extranycklarna är försvunna sen i vintras o i måndags efter jag o Midas vart på ica så vet jag att vi låste upp dörren (jag hjälpte honom) o vi gick in, efter det är dom PUTS väck.... Jag har vänt upp o ner på heela lägenheten o tittat i alla lådor, skrymslen o vråer men nej, dom är borta.
Så imorrn blir det att blir typ en 1000 lapp fattigare =/
Betalar man direkt eller får man det på faktura tro ??
Jävla tur utgifterna ínte är så höga denna månaden men den 1000 lappen är våra lisebergspengar så barnen får nog vänta en stund men ja, åker dom med pappa nu så klarar dom ju sig en stund :-P

Imorrn efter jag (låsmänniskan) bytt lås ska jag ta bussen till THN o mina kära syster, vi ska ha lite ölkväll o mysa det ska bli gött!

Jag kastar upp lite bilder i brist på annat.
Må fina fisken allihopa.

nu måste jag göra mej klar :-P

kram (L)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0