Inlägg 926

Pjeew dagen är till ända :-)
Idag var jag på ett möte med Linus o Lukas pappa o det gick väldigt bra =)
Efter mötet som gick ganska snabbt gick vi alla bort till den stooora fina NYA lekplatsen en stund för det var typ två timmar tills deras tåg skulle gå o roligt att sitta o vänta på tågstationen eller ?
Ja, nu kanske nån får ett jävla tuppjuck för att jag o mitt ex råkade umgås två timmar, för första ggn på 6 år så att våra BARN kunde se att mamma o pappa KAN prata som civilserat folk men tuppjuck eller inte i don´t give a shajjt. Man måste kunna få prata om man har barn ihop som folk eller ??? Vad anser ni?

Ajja sen gick jag förbi låssmeden på vägen hem dom kommer imorrn o byter lås, 950 pixdaler men värt varje spänn varan kan gärna inte silvertejpa igen dörrn...

Efter mötet ialf kom jag hema till Midas o Becka (grannen ovanpå) som passat honom o han hade inte sovit utan ätit glass på stan med Becka så jag la han sen gick jag o B ut o solade en stund.

M kom med en stund, jag tryckte en halv gyrosrulle o nyss vart vi på ICA.
Midas tjackade en tablettask strlk XL o jag fick cigg =)

Nu blir det bada barn, mysa o sen mamatime.

Imorrn THN !!!!!!!!!!

Pöss

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0