Inlägg 930

Sömnlös som jag är kastar jag in ett inlägg i natten.
Krille o killarna kom igår, vi kollade på filmer o käkade gotta, det var mysigt!
Idag gick vi alla ner till Skeppsviken en stund men Midas var dålig, feber IGEN så vi fick gå hem o han har fått alvedon o vätska hela dagen min lilel skrutt jag hoppas det bänder snart... Gör ont i mammahjätrtat =(

Men men blir att kurera honom i veckan, midsommar i helgen då har jag alla barnen =)
Vi skulle till mamam men hon har typ sabbat ryggen så hennes enda läge är sängläge o att komam ut med tre kids o en hundvalp är kanske inte så käckt men vi stannar här hemma o köper hem lite gott o hyr filmer o kör på grillen så ska vi allt ha midsommar här ändå :-)

Imorrn är det möten som gäller, likaså onsdag Becka grannen ovanpå är snäll o ser efter barnen den stunden jag ska ju se efter hennes voffe hela helgen, inte nog med det så ska jag passa Doggy from imorrn tilss fredag då alex jobbar i norge är han hos hennes farmor o farfar men som skulle på semester så alsec frågade mej men KLART jag tar doggelito :-)
så ja, veckan är fullspäckad som ni förstår o hoppas på bra väder så man kan hänga på skeppsviken det mesta!

Nu ska jag försöka natta mej

Peace

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0