Inlägg 931

Seriöst, jag har ca 60 UNIKA läsare om dan, SEXTIO stycken ? Det är faktiskt rätt bra för en puma som jag.
Och jag som har fått i princip den tråkigaste bloggen på jorden så jag är glad att ni är här o nej, jag ska inte börja begära att ni hör av er, kommenterar vilka ni är, vad ni gör, hur ni hittade hit osv... Orka den pressen liksom ?
Jag svarar själv aldrig på sånt shit så det är heelt ok för mej att ni här här o bara LÄSER =)

Jahapp klockan är strax midnatt o här sitter jag med ett glas rött, gick igenom mobilen o fick la över lite bilder ni kan roa er med en stund, en blogg blir automatiskt roligare med bilder. Dock har jar gömt min kamerasladd på ett skitbra ställe (läs vevat bort) så jag får ta med mobilen... Och den är bra men när man ska ta kort o man liksom känner att dedär. dedääär blir en klockren bild, då ska den ta stunder på sej att klicka liksom o då e ju hela porträtten sabbat men ajja, tålamod är en dygn (sa nån idjott....)


bodil säger : häääär kan man va'

 
vi hängde på stranden en dag, jag, Flower o barnen ♥


Jag o Becka tog en kall öl o en cigg i kvällsolen idag, det var mysigt =)

God natt på er =)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0