Inlägg 932

Vi hade en väääääääääääääldigt soft midsommar, banrn o jag.
Efter dom somnat vart det väldigt tyst o lite ensamt men sen kom Alex hem från Norge =D JAA!!!
Så vi tog en öl o pratade skit om allt o inget, jag somnade runt ett, vaknade två av att det ringde
o pratade i telen tills halv fem. Naaaaaaaaaaaaaaaaw

Promenad med alex, barnen o hundarna så gick vi förbi den nya lekplatsen i stan o softade där en stund, kom hem
la Midas o jag somnade ne timme vilket både jag o min kropp behövde man e ju inte 20 längre :-)

Ska lägga kött i marinad, sladda ner till ICA med alex o senare blir det att grilla.
Karreskivor i egen marinad, ungsstekta färskpotatis med havssalt o beasås o sallad.
Men gööööööööööööööööött !!

Ha en superfin kväll allihopa ♥

Det kommer jag ha...


Förresten, har ni sett denna.
Idag har fröken Kissie verkligen sprängt gränserna på photoshop.
Synd att en sån söt tjej gör sig så jävla ful, jag skrattade så jag grät närjag såg bilden

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0