Inlägg 934

Vi kom precis in, vi har suttit ute heeela långa eftermiddagen o softat o grillat o haft det supermysigt jag o barnen
o lilla Nova som satt vid ett träd i skuggan o hade det fint o fick sej en grillad korv eller två =)
Barnen grillade korv o jag fick mej en köttbit färskpottar o lite beasås. Mummah!

Stekte lite i solen med medans barn sprans barfota i gräset, fyfan vad jag Älskar att bo här ^^

Ikväll ska vi kolla på filmen Farsan, poppa popcorn o dricka hallonsoda, bra söndagsmys o perfekt avslut på denna veckan!

Nästa vecka vill jag ska gå i suuperduuperfort fart, eller ja vi ska väl hänga nere på Skeppsviken mestadels om vädret vi har nu håller i sig, lata dagar vid havet!

Till helgen som kommer ska Midas till sin pappa o pojkarna ska till sin pappa i TVÅ HEL VECKOR =/
 Och ja, de första dagarna kommer kanske vara soft med lite lugn o ro (hata 9årstrots) men sen kommer det bli tomt o hemskt men men så är det ju på sommaren.
Jag ska ialf iväg på äventyr till helgen ;-)♥

Ha en superfinkväll allihopa :-)


(bild från igår)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0