Inlägg 936

Meen god morgon idag är det Tisdag!
Igår eftermiddag var vi hela gänget på Skeppsviken, jag stekte o barnen lekte :-)
Helt FAB att bo granne med havet, bokstavligt talat :-)'

Idag blir det skeppsviken men senasre efter Midas har sovit middag men medans han sover ska jag ut i trädgården med Becka o steka, smart som jag var tog jag med saltavtten hem igår som jag ska duscha in mej i, BRÄNNAN ska fram ^^

Jag längtar till helgen så jag håller på att krevera! Jag ska ut, på äventyr :-)

Ja, jag har typ ingen lust att blogga sådär mycket nu men det beror på mest att jag njuter av sommaren, av  livet o av mina barn o människor omkring mig som jag tycker om.

Men, ni får lite pics haha, det kanske lättar upp stämingen lite :


Midas ute i vår mysiga trädgård =)
En egopis
Djurfarm deluxe :-) Här är alla vänner ♥

Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Önskar dig en kanon sommar :)

2010-06-30 @ 14:23:20
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0