Inlägg 938

Ojeew började dagen idag med att åka till VC med Linus som hade ont i hjärtat igår så för att vara på den säkra sidan men läkaren sa att det var mest musklerna runt hjärtat som fått sig en törn så ja, muskelkramp i musklerna och det var ialf inget med hjärtat tack o lov.
Sen lämnade jag in lite papper på förs.kassan o handlade lite o sen HEM, lägga Midas o började storstäda som jag snart är helt klar med, lägga in vikta tvätten, diska o sen ta pojkarnas rum när Midas vaknat så är ialf allt gjort innan helgen då ska jag på äventyr ♥

I eftermiddag kommer Krille, vi ska grilla ute o bara ha det mys allihopa =)

Och så är jag barnvakt till Nova-damen tills på fredag, hennes matte är på High Chaparall.

Jahap det var väl det, hoppas ni har en kanonbra dag!



-Novabebis o jag på Skeppsviken-

Tyck Till.
Postat av: Lotta

Hur gamla är dina barn? Vad ska du uy på för äventyr, nyfiken :)

2010-06-30 @ 19:56:49
Postat av: miggs

Lotta: Mina barn är 2, 8 o 9 år

Mitt äventyr behåller jag för mig själv haha, lite hemlig måste man få vara!

2010-07-01 @ 01:02:34
Postat av: hannah

Hej! Jag har en ny tävling på bloggen och det är "veckans sommarbild". Är du intresserad av att vara med? Ja gå då in på min blogg och läs reglerna, kram på dig! :)

2010-07-01 @ 18:04:25
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0