Inlägg 939

Waah värsta sömnlös är jag men det beror nog inte mycket på just mig utan för att Bodil min crazykattunge fick sej ett gravt tuppjuck o har vevat runt som en galen galon i typ en timme. Jag o Nova låg gott i sngen hon på min mage o jag med boken i händerna då drog hon igång, Nova vart så spelt så hon visste inte vad hon skulle göra för hon ville med leka men jag tyckte att en kattunge får vara nog en valp behöver liksom inte vara med i leken just NU...

Torsdag imorrn jag ber o hoppas på fint väder så vi kan gå ner till Skeppan allihopa o päsa det hade vart kanonmys o om det är skitväder så har jag bestämt mej för att tvätta mina sista maskiner. SÅ ja, vi hoppas på sol =)

Helgen som kommer bara bränner i hjärna o hjärta o allting o jag hoppas allting går i ultrarapid fart fram tills fredag eftermiddag då jag bussar mig iväg till annan ort (dock inte så långt) o sen får gärna tiden stå stille i ca tre dagar men hey, jag ska ialf ha det väldigt gött det är jag absolut säker på ♥

Nu har nog Bodil deckat i köket så det blir att nattkissa Nova o ta en cigg
Mäeh mina tog slut förut o jag palla inte gå ner till Ica o när jag skulle ut med Nova så bara hittade jag ett halvt paket i jackan, det kallas lite sådär minilyckokänsla :-D

Hoppas ni sover gott allihopa jag kastar la in nåt imorrn.




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0