Inlägg 745

Hej min trogna fina läsare. Först vill jag säga SORRÖ att jag vart hemlig/väck7båtta/out ett tag nu men jag har en del som händer runt mig just nu, helgen var fantastisk bra, jag hade det underbart med gamla vänner o nya vänner o bara fick massor av positiv energi som jag mer än allt behöver just nu så jag fick andas lite ny härlig krispig luft, fyfan vad skönt!!
Söndags kom mamma, vi åkte o köte färg till mitt o barnsn nya hem o när jag var där o visade mamma stället så fick jag en jättebra känsla, känslan var att här HÄR kommer jag att trivas o jag tror barnen med kommer göra det. Så vi har målat o grejjat så hela lägenheten är nu VIT, ja förutom toa som jag ska ta imorrn o på torsdag som ska bli rosa, nuläget är den grön, alltså ögly 80tals grön o ALLT är grönt, väggar TAKET (!), dörren, dörrfoder ja, allt utom golvet är målat grön, en äcklig grön. SÅ det blir att grunda o sen måla på med ljus ljugrosa. Supernice!
Jag ville inte måla färger o sånt nu jag vill bo in mej först o känna efter att vad vill JAG ha ? VAd kommer jag trivas med, o vitt funkar i alla läget det är fräscht o snyggt så jag kanske behåller det.
Anyhoooooooooooooooo.
Midas var med sin pappa hos farmor o farfar i helgen o har vart febrig o dann men det var väl dendär 3 dagars för idag är han pigg, lite hostig o snuvig bara men vilken unge är inte det ? Annars mår han o mina stora kottar väldigt bra! Mamma som vart här då åkte hem idag hon ska se till katten o imorgon hade hon en massage men kommer på torsdag igen då blir det full fräs packa o måla obörja köra lite saker =)

Kontakten med skolan är klar ska ha möte med rektorn på torsdag med (allt händer på torsdag??) Men hon var supertrevlig o sa typ att detta kommer fixa sig innan veckan är slut JAA!
Midas har betalt dagis hela mars så han får gå kvar där medans han står i kö ner till dagis på söder o jag tar bussen som går precis utanför mej ändå så det löser sig, vill inte ta honom ur dagis nu när han har en plats liksom...

Vafan har jag mer att berätta ? Jag har packat de första 4 lådorna nu ailf från köket, o det bra i all denna soppa är att jag inte behöver packa ett HELT hem utan bara typ hälften, ja o mina möbler då men på lördag kommer min fina bror o kör med släp o från THN tar han med sej min nya soffa ;-)

Så ja, nu är ALLT snart fixat o alla möbler har jag tom ordnat sen är det bara att börja om på nytt med livet.

Hoppas ni har det kanon, jag ska läsa lite bloggar nu medans MidsPids badar!

Puss på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0