Inlägg 746

Idag lämnade jag Midas på dagis o tog bussen ner till ja, vad säger man nu ? Hem till mej? Till mitt nya plejjs? Men ja ni fattar. Målade ett lager till i storarummet men den fula ljusbruna tapet (ala 70 tal) lyser igen efter TRE lager, så den är en envis lite skit. MEn fick ialf tagit listerna med, helvete vad fula dom var.. sådär nikotin/smutsbeige/gula. YÄCK! Men nu, skinande vita.

Kommer bli bra, jag känner det på mig.
Imorgon kommer mamma med mina madreasser till min säng, jävla tur jag har ett HUGE vardagsrum så jag kan ha en liten sovrumshörna utan att det känns litet o trångt. Såg att det fanns vikväggar på IKEA men vet inte hur dom ser ut liksom IRL, på bilden är dom sådär... Men ja, nåt hittar vi på så att det blir mer avskilt, sätta upp rundstänger i taket med snygga gardiner/draperier kan man med göra.

Ska strax hämta hem Midisen, han har vart på dagis idag han är feberfri o hostan har släptt o han är pigg som en körrv. Nu tar vi eftermiddag o bara myser =)

Puss på er.

Oh, här är en bild på min nya soffa (och sittpuff), den är fan bara ett år gammal =)


jag ska byta kuddfodral på kuddarna till snyggare mysigare färger o slänga på ett par plädar så är den superfin
och för 600 pix är jag mer än nöjd!


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Ska bli riktigt roligt att få komma ner och titta sen när det blir färdigt. Men jag kommer ändå att sakna ihjäl mig efter er. Jag måste verkligen ha en daglig dos av antingen dig eller nån av grabbarna ju. Jaja vi får lösa det på nått sätt. E iaf jätteglad för din skull =) kram kram

2010-03-03 @ 17:36:29
Postat av: miggs

Johanna: Min lilla chokladpralin, ingen kan ta din plats.. Jag kommer sakna dig med o det vet du!

Men jag är en tio minuter bort med 3an mot Helendal o Midas går ju kvar på dagis ett tag hallåååååååå..

Kraam min tok!

2010-03-03 @ 20:09:51

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0