Inlägg 748

Tänkte ge er en inblick i hur jag ska inreda mitt nya vardagsrum.



Ni fattar grejjen ? Lite chabby chisk romantiskt men samtidigt stilrent o svalt. Jag VET min blå soffa går åt helvete i allt detta, just därför ska jag köpa två vita stora överkast o sy ihop o kasta över o ha kuddarna i sora o gröna kuddfodral =) Kommer bli fint!

Det rosa o vita ska brytas av med lite mjuk o varm grön, den SNYGGA gröna nu alltså....

Tyck Till.
Postat av: skrutt

Gud vad söta de små pillerburkarna var! vart finns dom nånstans? kommer bli hur mysigt som helst hos dig! :)

2010-03-04 @ 17:55:55
Postat av: vintageRetroPrinsessa



sweet :)



Hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten :)

Du lovar väl att visa bilder sen ?



Ha det finast kram

2010-03-04 @ 21:11:31
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Skrutt: Dom finns på Jotex för en 50 lapp om jag inte minns fel =) Ja, jag hoppas det blir bra, men jag tror det =)



Vintage: Jaa, jag tänkte du skulle gilla stilen hihi =)

Ja, bara jag hittar min kamera så, men klart på ett eller sätt kommer det bilder så fort allting står klart!



Kraam

2010-03-04 @ 22:35:27
Postat av: finaste

Gudars va mysigt det kommer bli. Önskar en annan oxå hade lite pengar så man kunde köpa lite nytt till lägenheten vi ska flytta till..

2010-03-05 @ 16:48:37

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0