Inlägg 749

Ja, mina fina lärare. Nu ligger jag i min lilla säng i mitt och barnens nya hem! Och även om det är en del kvar att göra börjar det bli riktigt mysigt och hemtrevligt och jag trivs redan nu så sjukt bra! I morgon ska jag och mamma fixa barnens rum, mysigt ska det bli där med! Så ja, nu är jag här helt plötsligt och även om vägen går utanför och man hör några bilar är jag tyst och lugn i själen vilket inte var igår direkt..... Jag måste upp i morgon och hämta mina och resten av pojkarnas kläder och alla våra ytterkläder men sen är det klart:) men kroppen har tagit stryk, ryggen är åt helvete nu plus Att jag har en förkylning i kroppen så har den gått på sparlåga igår och idag men vila får jag göra sen när det är klart! Nästa vecka om kvällarna ska jag måla mitt badrum kommer bli superfint! Lovar att låna en kamera och ta lite bilder :) god natt på er! Puss och kram

Tyck Till.
Postat av: Johanna

JAG HAR TEREZ ABSTINENS!!!!! Ligger i fosterställning och bara gråter,skakar i hela kroppen,sliter mitt hår och dregglar gör jag. Jag ropar TEREZZZZZZZ TEREZZZZZZZ nehe inget svar jaja får väll logga in på msn då å hoppas på att du e där istället. Har inte hört din röst på fleeeeeeera dagar nu!!! Illa illa.!!

TJYSS,Köss och a lot of LOVE ifrån mig =)

Kram kram

2010-03-08 @ 16:05:21

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0