Inlägg 750

Jag veeet jag är så dålig på att blogga just nu men är bara inne i en sån period =( Bloggtorka tror jag bestämt att det kallas.
Men, jag har ialf kommit bra iordning o vi TRIVS underbart bra, min granne ovanpå har sina två barn varannan vecka, en pojk på 7 o en tös på 4 så pojkarna har ialf en kompis i huset o Lukas kände pojken sen innan för mamman bor på området bredvid Vindfället så dom hade lekt förut. Och grannen är trevlig han med, vi har allt haft kafferep medans barnen har lekt, underbart trevligt med bra grannar =)

Jag hittar inte min kamera så jag ska börja kika blocket efter en beagnad eller netonet för en billigare ny, saken är den att att jag vill köpa en rosa MALMbyrå jag hittat o båda blir svårt, men jag får se...

Midas pratar som fan nu, här kommer en lista, jag KAN ha glömt nåt

Mamma
Pappa
Linus (Njiinjus)
Det går bra
Går det bra ?
Strumpa
Mormor
Fot
Blöjja
Bajs
Bosse
Pissen
Brumbrum
Hejdå
Hej
Puss
Ett
Två
Nej
Välling
Nana
Ja
Nutte
Napp
Ajja Ajja

Så ja, där var hans ordlista, men ja det låter ju lite Midiskt o sött men orden kommer ialf, ibland sätter han ihop typ Välling Nutte osv.. Duktig kille =)
I helgen ska Midas till M, jag är lite nervig, men det kommer gå galant, det vet jag ;-)

Snart kommer Mäbe, då ska vi fika o ha tjejsnack, det är som det brukar!!

Hoppas ni har det bra o att NÅN form av vårkänsla har börjat spira!

Ha en FAB dag


Mäbe o jag, sommaren 2009 ♥

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0