Inlägg 755

Jag ska få ett barn till, mina barn ska få ett syskon.
Dock ett luddigt 4bent sådant i form av en liten kattfröken.
Denna kattfröken är hemlös o blir matad av en tjej på samma område där Johanna bor o tjejjen har ringt polisen o allt vad det nu är, lappat överallt men ingen vill känna sig vid katten så det tog o mitt katthjärta att denna lilla tjej ska jag ta med hem. Hon ska inte behöva vara orolig o ensam mera, hon ska få ett hem här hos oss.

Jag träffade på henne utanför dagis idag o hon är så kelig att hon inte vet vart hon ska göra av sej själv o hade jag haft en större handväska hade jag utan tvekan stoppat ner henne i den o tagit med henne på bussen jag skojjar INTE!

Jag antar att det är min lott i livet att ta hand om hemlösa katter (Bosse) o bättre att ta hand om en hemlös katt än att skaffa kattungem hon är så go att hon förtjänar en andra chans.
Hade grannens bil inte pajjat just IDAG hade jag åkt o hämtat henne nu direkt, men får fixa kattbur först o ha ett par timmar på sej så man hittar henne osv. Men, hon ska bli min, för ingen annan vill ha henne o varför ska hon få lida för det ?

Ja, nu ska jag äta klart min frukost sen lägga mej under täcket, min mensvärk är INTE att leka med idag, buhu...

Ha en goe dag

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Ja ( säger jag på ett tantigt sätt) haha fan va du e snäll me den lella. Nu ska ho äntligen få komma in å få all den kärlek som hon behöver.

Urchiamej menshelvete fan värk det e inget att leka med dock inget som märkets på dig att du hade förrut din ganrna haha. Jag har ju slutat med sånt och överlämnat det till amatörerna ;). Japp som sagt min blogg har gått i grava men har nu tagit som min plikt att bli blogg kommentarska istället haha lika bra ord som transprommenaden hahah. Så mig å mina ord kommer ändå att ploppa upp lite här å där =) Ja vi hörsla i morgon då eller på msn,FB. haha märker du att jag nästan tagit över din blogg nu haha. Nejdå ska bara kommentera,Looovar!!



Tjyss

2010-03-16 @ 15:12:58
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Åhhhh mysigtmed en liten katt tjej :)

Roligt för arnen med en till i familjen förstår ja :)



ha det finast kram

2010-03-16 @ 16:58:04
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0