Inlägg 756

Ja, vår framtida katt är ingen tjej utan en kille o över frukosten i morses bestämde jag o barnen att han ska få heta Dr Snuggles, men kallas för Snuggles =) Trevligt namn!

Idag har jag vart o sprungit över hela stan o hämtat papper o lämnat papper o vart på banken o på möte o yaddayadda, sånt som MÅSTE göras ibland.

Midas sover middag nu o pojkarna leker med bilar på golvet här bredvid mig o jag försöker känna lugnet i magen men det sitter långt in just nu...

I eftermiddag kommer Midas farmor hit o hälsar på, hon skickade igår o frågade o klart hon får! Ska bli trevligt att ha FD svärmor här faktiskt =)

Mja, jag har ingen större blogglust, men jag har ialf lånat Johannas kamera o tagit massa kort på hemmet o barnen o lite gobilder såklart men har ingen sladd men det kommer =)

Ha det godis allihopa

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0