Inlägg 757

Torsdag, VA ? vart tog denna veckan vägen undrar jag ?
Men ja, snart helg o pojkarna ska faktiskt göra ett äventyr imorrn dom ska åka buss till deras pappa själva.
Det är ju inga byten o jag ser till att dom kommer på här på stationen o så kommer plastmamma E o möter dom direkt när dom går av o jag har lovat varsin tidning att ha på bussen o en frukt o dom tycker det ska bli så spännande! O Dom fixar det så stora dom börjar bli nu.... Mina små korvar.

Midas ska till sin farmor o farfar under helgen så jag ska faktiskt ut på lite galejj, imorrn kommer min gamla vän Jessica hit o så kommer min kära BROR hit med (ja, jag ska leka lite PIMP)

Jessica o jag har känt varann sen vi var små o hon var betuttad som fan o brorsan när vi växte upp men sen gifte hon sig o skaffade en hope barn men ja, nu tycker jag att det är högt vatten att hon o Johan får en bra kontakt o lär känna varann o hela den biten så det blir imorrn med lite vin o trevligt umgänge.

Lördag, drar jag mot THN o till syrran som hade en granne som skulle ha nån fest o hon tjatade IHJÄL mej att jag skulle komma hon tom mutade mej haha! Men sötsaken, klart jag kommer!
Kanske går man ut på stan o dansar loss lite, FAN vad längesen det var jag var ute o bara dansade, har ju suttit i flexikoppel typ ett år så näää, det är dags att röra på sej lite =)

Så jag ser fram emot helgen, o imorrn ska jag o Jessica till torp en sväng, ska köpa vantar (IGEN) till pojkarna o Lukas tjatar om en axelbandsväska som alla tuffa killar har så det ska han ialf få, Linus vet jag inte han får få nåt han med,. Midas behöver strumpor o lite småplock.
The mama behöver ett par topar på Gina Tricot o lite nya undisar o en ny mascara =)

Ja, jag ska nog köpa min grannes mobbe imorrn med, han har en med touchscreen o grejjer himla finessig, jag har två men dom är helt kaputt ju, den ena är kameran sönder på o går inte att prata i utan handsfree o den andra är tillverkad samma år jag föddes typ så ni fattar ju själva.....

Ha det godis nu, ska få i mej en macka o en hink med thé.

PUSS


Jag vill ha SOMMAR!!!!!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0