Inlägg 758

Jag tryckte in minneskortet i datorn, o sedär vad man hittade =)

Först bilder på vårt hem, min borg...
Jag ÄLSKAR mitt hem

Mitt vardagsrum:





Barnens mysiga rum




Mitt kök som ska målas i ljusgrått o nån fondtapet i grått o svart o vitt
(mitt balla kylskåp fixade jag själv med att ta bort handtag o klistar på klisterpapper)


Hallen:


Toa som är under målning nu =) Uddevallas minsta badrum ?



Men ja, såhär ser det ialf ut, ska ju upp lite på väggar i storarummet men annars är jag supernöjd o jag älskar att bo här =)

 

Nu blir det ett varmt bad, avpälsning o BUS, hoppas ni har en kanonkväll!


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Jamne tack söta Johanna för att jag får låna din fiiina kamera så jag kan ta så fiiiina kort på min fiiiiina lägenhet!!! Varsegod!!!



hahaha



Det e så mysigt så man vill ju änna flytta in där också =)



Kram kram

2010-03-19 @ 17:19:53
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Nämen vilka fina bilder :)

så fint du fått till det :)

Älskar köksdelen med alla snygga små låder :)



men du sover du i vardagsrummet ? :)



ha det sötast

2010-03-20 @ 09:01:26
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0