Inlägg 780

Nu har alla barnen åkt, de stora till VBG med deras pappa (han kom med tåget o hämtade dom)
Mids har blivit hämtat av farmor o farfar o jag har öppnat en KALL öl o lyssnar på partymusik o ska snart hoppa in en varm dusch!

Idga har jag sett ut såhär
Cardigan: Gina
Sidenbälte med ros: Lindex
Leggings
På fötterna: Röda converse
Gå ulljacka o scarf




Var o shoppade med jessica o detta hittade moi


Linne o top Gina, BH

Smink o annat tjafs HM

mer småkrafs (de vita kuddarna är doftpåsar , lagt i garderob o underklädeslådan)

Söta hjärtan till öronen Glitter

Boots, Scorett

Stövlar Din Sko

Nu tar jag kvällen, vi ses kanske i uddevallas immel =)

Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



HIT it :)

Toppen från Gina är grymm .

Likaså stövlarna duhitta ;)

You gonna be hot :)



Ha en kanon helg

2010-03-20 @ 08:58:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0