Inlägg 781

http://ttela.se/start/lillaedet/1.765839-31-aring-kan-fa-fangelse-for-barnporrbrott



Jag hoppas dom slår ihjäl dig på fängelset ditt vidriga jävla as.

(För er som inte vet är jag uppvuxen i Lilla EDet, bodde där i 17 år o vet vem denna killen är...)

Tyck Till.
Postat av: Clara

Outa honom förihelvete. (Ursäkta språket)

Men sådana as ska inte få gå på gatan fritt.



Folk har RÄTT att veta vem han är. Så man kan skydda sina barn och omgivning.



Jag skulle iaf uppskattat om någon talat om för mig vad för äckel gubbe man har i kvarteret.

2010-03-22 @ 13:20:21
Postat av: Anonym

Clara : Jag har inga problem med det, men jag kan inte skriva det här väl för det är väl typ ett brott ???

2010-03-22 @ 15:28:35
Postat av: mezzie♥

Skär av tasken och häng upp han i bollarna så folk kan få kasta sten på fanskapet!!!

2010-03-22 @ 15:54:27
URL: http://mezzieliina.blogg.se/
Postat av: Clara

Njae jag vet inte riktigt om det är det.

Han är dömd. Det är Offentliga handlingar.

Du kan ju gå ner till Tingsrätten om du vill och begära ut den. Och sedan lägga upp den på nätet.

(100-tals dommar finns ju på nätet) med namn,bild ja allt.



Om killen kanske heter Arthur Bertilsson te x. Så har jag ju Outat honom. Men skriv namnet med några ** i.Te x Artu Bertilsso*. Då har du inte skrivit ut HELA hans namn.



Men just átt lägga ut bild är jag faktiskt inte 100% på.



Men som sagt du gör ju som du vill. :D

Hoppas allt är bra annars och att allt flyter på :)

2010-03-23 @ 15:48:04

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0